4 Ağustos 2009 Salı

Mehmetcantuya Duyrulur

4 Ağustos 2009 Salı


Ünlü fast food restoranlar zinciri Kentucky Fried Chicken’ın Sidney şubesinde bozuk ürün yiyen 11 yaşındaki Avustralyalı küçük kız sakat kaldı.

Beyni hasar gören Monica Sumaan’ın ailesi, KFC’ye 10 milyon Avustralya dolarlık (yaklaşık 12 milyon TL) dava açtı. 7 yaşındayken KFC restoranında pita ekmeği ve tavuktan oluşan bir mönüyü tüketen Monica’da, ertesi gün kusma ve ishal baş gösterdi.Daha sonra Monica üzerindeki etkisi kalıcı oldu. Monica’nın beynine yerleşen salmonella bakterisi, iki kolunu ve iki bacağını felç ederek talihsiz kızı tekerlekli sandalyeye mahkûm etti

benbunagülerim ekibi olarak küçük Monicaya şifa, ailesine sabır dileriz.Burdan tüm tüm fastfood bağımlılarına sesleniyorum,bu olay size ibret olsun artık KFCye gitmek yerine daha çok Burger King'e gidin.Zaten KFCnin performans/fiyat oranı çok düşük.Ayrıca Burgerda patateslerde kanola yağı kullanıldığı için çok sağlıklı:P


7 yorum:

KuNTer

Ben Burger King'in trans yağını kaldırdık diye hakırmasını çok komik buluyorum. Tamamen aptellara yönelik çünkü. Bu "Size zehirli trans yağını kakalıyorduk" demek gibi bir şey. Ancak aptalları kandırabilirler diye düşünüyorum. Eğer bir kurum bunu yapıyorsa daha başka pislikler de yapıyor olabilir demek. Tüm bunlara rağmen Burger King'den alışveriş yapıyor olmam çok ironik. :D

Adsız

schewket yorumlarını yazılarını falan okuomda olum sen malmısın ya

KuNTer

sen kimsin adsız?

İskender Büyük

cantunun fotograf benim sığır sunumundakinden bile daha sağlam:D

örnek bir sığır

dosto

eet,bu foto bi konser hatırası ,bn çekmiştim

Unknown

polar acımaz :D çıkışta "ömer kfc yapak" xD

JoKeR

beler harbiden bu Schewket kim? bide mehmetcan fastfooda karşı bağışıklık kazanmış öle diyordu artık bünyesi benimsemiş :D

Yorum Gönder