25 Eylül 2009 Cuma

D.O.T.A.

25 Eylül 2009 Cuma
Warcraft III, namı değer adı ile DOTA... İşte fentek hakkında bilinmesi gereken, üzerimizde ciddi izler bırakmış strateji oyunu. Zamanında sayısız kere oynadığımız, hazırlık ve 9. sınıfta biz erkek öğrencilerin çoğunun en büyük zevki. İlk bağımlılıklar burada ortaya çıkıyor. Mesela Ömer ve Mehmetcan :D Bazılarımız hala oynuyor, o vazgeçilmez bir oyun. Kendim şahsen oynaya oynaya bütün heroların özelliklerini harfiyen ezberlemiştim. Bu oyunu bizden sonrakilerde devam ettirdi. Genelde bir yıl sonrakiler. Bazen battle-net'te bazen kendi aramızda rekabetlere de yol açtığı oldu. Hatta bazılarımız karakterlerle özleşleştirildi bile. Mesela Alperen arkadaşımızın lakabı, her zaman aynı heroyu secmesinden dolayı Abadon'un Aba'sı oldu. Başlarda herkez bir kaç hero biliodu ve onları seçiyordu. Razor, Rikimaru, Traxex vs. Tabi sonraları günde 5-6 saat oynayarak kısa sürede mükemmel bir gelişim gösterdik. Yeni terimlerimiz de ortaya cıkmaya başladı. Acemi anlamına gelen "Noob" kelimesini hala kullanırız. Her DOTA oynayışımda veya noob değişimde eski günler aklıma gelir, hüzünlenirim :D
Bu yazıda sadece DOTA'nın önemi ve üzerimizdeki etkisini anlatmak istedim, böylece ilk yazımı da yazmış olayım dedim. Bana bu şansı verdiği için "doğu bey"e teşekkürlerimi sunuyorum =)))

3 yorum:

dosto

işte yeni yazarımız alemşah:)yazılarının devamını bekliyoruz

ALEMSAH

sonuna kadar kardeşim :)))

Adsız

yürü bee :)

Yorum Gönder