28 Temmuz 2009 Salı

Latin Güzel Dama Cana

28 Temmuz 2009 Salı


O bir seks objesi,o bir ikon,gençlerin yeni gözdesi!!Evet sizin de tahmin edebileceğiniz gibi latin güzel Dama Cana'dan bahsediyorum.Geçen ay aldığı bekaret raporu ile gençlerin iştahını kabartan Dama Cana Bursaya yaptığı bir gezi sırasında tecavüze uğradı(neden bursa??)ve tüm masumiyetini kaybetmiş durumda.Olay sonrası yapılan tatbikatta sapık şahsiyet D.S daha önce pompacı olarak çalıştığını bu mesleği çok sevdiğini anlattı.Daha sonra onu aslında sevdiğini ancak onu sürekli başkasının elinde ve kucağında gördüğü için bir anlık cinnet geçirdiğini söyledi ve Dama Cana'nın en çok mavi tenini ve geniş kalçalarını sevdiğini anlattı.


Olayı birde Dama Cana'nın ağzından dinleyelim:"Olay bir anda gerçekleşti,onunla asansörde
karşılaşmıştık.Beni sevdiğini söyledi,ve bir anda üstüme saldırdı.Başta karşı koydum ama sonra tecavüz kaçınılmaz diyerek zevk almaya çalıştım.İlk ilişki olduğundan pek zevk almadım, özellikle mavi beraket kapağı açılırken çok canım yandı.Sapık D.s çok hızlı bir şekilde ilişkiyi bitirdi ve kaçtı" dedi.
Dama Cana Saka firmasının katolog çekiminde
Hakkında tutuklama kararı çıkan D.s cezaevine gönderildi.Ancak koğuşundaki sebilin kaldırılacağı yerine surahi koyulacağı yetkililer tarafından bildirildi.Bu haber tüm damacanus ailelerine derin bir ohh çektirdi

7 yorum:

KuNTer

olum bn bu olayı bugün doydum. adam sucu aslında. bi siteye geliyor su satmaya. adam her doluyu verip boşu aldığında asansörde bir damacanayı hallediyor :) asansörde de güvenlik kameraları var. Sonra bir gün o sitenin kameraları bozuluyor. Tamir etmek için kurcaladıklarında kayıtları görüyorlar. Meğerse adam her gelişinde yapıyormuş bu olayı :)) cidden çok komik ve sapıkça stanbuda ve daha başka yerlerde yaşanmış bunun gibi birçok olay biliyorum :D :D

İskender Büyük

bak bak direk savunma moduna geçiyo bursayı yok istanduldada yasanmısta birçok olay biliomusta hadi lan ordan...

KuNTer

ciddiyim ben hani istanbulda yaşanmış olaylar olduğu için söledim direk sölesem bursada oldu anlıcaktınız yine :D

İskender Büyük

:D:Dnese bursa bi damgada burdan yedi hayırlı olsn:D

KuNTer

bana hatırlatın, sene başında gelince o zannettiğiniz olayın nerden geldiğini açıklayayım. Israr etmeyin anlat diye. yüzyüze konuşulacak bir konu.:)

Şapkalı A

sütçü versiyonunu heyecan ve korkuyla bekliyoruz... *bi yerde görmüştm ordan çaktım:D

dosto

bn daha çok itfaiyeci versiyonunu merak ediom:P (bn çakmadım ama belki vardır)

Yorum Gönder