5 Ağustos 2009 Çarşamba

Sprite kızı Nazlı

5 Ağustos 2009 Çarşamba


Biliyorum çoğunluğunuz girdiniz bi göz attınız hatta ayarlamak için baya zorladınız kendinizi ama bilmeyenler için anlatıyım biraz ben yinede:

acımasızgercekler.com isimli web sitesine giriosunuz ve ordan nazlıyla chat yapmak istiyorumu tıklayıp onunla konusmaya baslıosunuz tabi kız güzel ve sizi ilk dakikadan itibaren dalgaya alarak salak salak konuşuyor.(karşılıklı cam açabilsek gösterirdm ben ona nasıl dalga geçiliyormuş ama nese:)anlayan anladı:) )

İlk denememde acamiydim, iyi cocugu oynadım ve kibar kibar cevaplar verdim tabi iyi cocuk olduk ya bana sordu sıcaklayınca naparsın diye bende dedim açarım bi sprite içerim ordan sonra dananın kuyruğu koptu dedi ki 'yalakasın sen!' tabi şaşırdım öteki şıktada soyunurum yazıodu soyunsam daha mı iyiydi aq dedim içimden neyse snnda geri döndürdük napıp edip webcamın başına bi soru sordu cevapladım sonra dedi ki şimdi beni iyi izle.Ve o sırada olan oldu karşımdaki dünyalar güzeli kız atletli kıllı sırf tipinden 15 yıl yiyebilcek bi maymuna dönüşmesin mi :/

Şok oldum tabi bi bit yeniği olduğu belliydi ama sandalyede oturup mal mal sırıtan bi godoşla karşılaşmayıda beklemiodum.

Hırs yaptım tabi bi kere daha denemek için girdim.Yine aynı girişlerden snra iyi çocuk olduk maymunla karşılaştık diyerekten kötü çocuğu oynamaya karar verdim ne kdr pislik cevap varsa verdim ve sonunda yine aynı soruyla karşılaştım 'sıcaklayınca naparsın?' bu sefer dayanamadım, gerçekleri itiraf ettim:p ve direkman soyunurum şıkkını işaretledim.Tabi ilk önce webcamdan pis bi bakış atarak beni kendimden iğrendirdi...

Snra biraz daha konustuk konu tarzlara geldi tarzını beğenmedim dedi bana bende seninkini görelim o zaman dedim.Sandalyeden kalktı ve bir iki dans edip webcam i kapattı.İkinci deneyimimde burda son bulmuştu ama en azından mal mal gülen bi kıl yumağıyla karşı karşıya kalmamıştım.Buda bi gelişmeydi.

Ama yetmedi bana, bidaha deneyip çapkınlığımı kanıtlamalıydım :P. Teferruata girmiyim fazla bu sefer ama sonuç aynıydı.Yüzüne bakmaya kıyamadığım kız yine bir hanzoya dönüştü :/.

Tam pes edip siteden çıkıyordum ki aklıma bi fikir geldi.Nazlıyla konuşup hanzoya ulaştıysam Mertle konuşup Nazlı yada türevlerine ulasabilirm belki die düşündüm.Mertle konuşmaya girdim bu sefer tam sinirlendirdim malı bekle bi dk dedi bnde bekliorm tabi şimdi nazlıya dönüşecek diye...

Halbuki Nazlıya dönüşmesi lazımdı ama karşıma yine amele mi amele, kıllı, atletli, maymun çarlinin yandan yemişi hanzo çıktı.

Varın siz tahmin edin bendeki hayal kırıklığını piskolojim bozuldu aq...

İşte buda belgem;)

5 yorum:

dosto

abi bu ne yaw,işin gücün mü yok senin:P:D

KuNTer

olum adamın zaten iki işi var ya çapkınlık ya da pezoluk :D

Hakan

Ya bende denedım ama 2 dans edıyor sonra abazanın tekı cıkıyor arkadan gıcık oldum

dosto

heralde bunun normal bi sonu yq

İskender Büyük

yok abi normal bi sonu illa bi mallık cıkıo sonunda:D

Yorum Gönder